Nowa dyrektywa dotycząca delegowania pracowników – co trzeba wiedzieć

Jeżeli musimy delegować swoich pracowników do innych państw członkowskich Unii Europejskiej musimy być świadomi praw jakie nas dotyczą. Jeżeli wyjazd jest jedynie kilku dniowy nie stanowi on większego problemu dla pracodawcy. Jeśli jednak praca jaką miałby wykonywać pracownik poza granicami kraju jest wyjazdem kilku miesięcznym musimy już znać wszystkie przepisy które będą nas obowiązywać. Ważnym dokumentem jest Dyrektywa Wdrożeniowa mająca na celu ochronę praw pracowników delegowanych i kontrole firm ich zatrudniających. Te oraz inne przepisy powinny być dobrze znane każdemu który chce wysłać pracownika do pracy zagranicę. Jeżeli jednak wszelkie regulacje prawne nie są nam znane bądź nie jesteśmy ich pewni powinno się sięgnąć informacji poprzez organizowane kongresy, konferencje czy seminaria które są organizowane przez: dyrektywa delegowanie pracowników Dzięki temu uzyskamy odpowiednią dla nas wiedzę z zakresu delegowania, jaka uprości nam podejmowanie kluczowych decyzji. By być na bieżąco z istotnymi informacjami zaleca się dodatkowo zaglądać na stronę inicjatywy.